Hey i'm in the band ;)

Skrivet 2011-07-31 Klockan 01:17:33

I don't know what i would do without you!

Skrivet 2011-07-31 Klockan 01:09:28

Var och käkade hos min kära faster idag/ikväll, mycket gott och mycket trevligt. Pratade nyss med min älsklingskorv, har inte träffat han sen i torsdags eftersom han är i arjeplog och fiskar. Saknar han så otroligt mycket! Fast imorgon kommer han äntligen hem så då får jag mysa upp han igen :). Sen så önskar jag riktigt mycket att jag hade varit på pdol ikväll och sett maggio och the ark, nu blev det ju inte så och det suger lite smått(mkt), men jag överlever nog. Ska ta och måla klart mina naglar nu och sen slå igång nån gullig film och förhoppningsvis somna lite tidigare än vad jag gjorde igår. Nattinatti ♥

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Skrivet 2011-07-29 Klockan 22:09:31

Har suttit och gjort en jävla massa ändringar på min design nu. Vart kanske inte så jättebra, haha proffsig header.... och lite halverst deprimerande färger. Men får va så här ett tag iallafall :). Nu ska jag bädda sängen med mina nya sängkläder som inköptes idag. Jag och mammsi var nämnligen på stan en stund, var ju tvungen spendera lite pengar när jag insåg att jag faktiskt fick lite lön den här månaden. Så köpte även en rosa tröja och ett par jeans! Nice nice. Men nu renbädda och se truman show, för hur bra är den inte? haha fyyy vad jag älskar den ;D

Godnatt :)

Skrivet 2011-07-29 Klockan 00:22:20

För det är kö från gatan upp till hallen.

Skrivet 2011-07-23 Klockan 21:40:48

Tog min sista snus igårkväll vid halv10, sen dess har jag varit nikotinfri! Känns förjävligt, eller inte just nu men har gjort i princip hela dagen. Köpte nån låtsas snus i eftermiddags bara för att jag ville ha nått under min läpp. Det är det äckligate jag smakat, den är heelt vit, smakar tandkräm/socker och svider som fasen. Allt jag vill är att köpa mig en kronan eller en general dosa just nu, men jag tänker fasen inte göra det. Den som fått ta all skit idag är självklart jolle, känner mig som ett jävla svin men han vet varför och förhoppningsvis går det över! Snart ska vi på trästocks!

22 Juli 2011 ♥

Skrivet 2011-07-23 Klockan 00:12:37

Nu går jag och lägger mig, nyförlovad och slutsnusad! Nattinatti :) <3

Everybody needs to belong somewhere.

Skrivet 2011-07-22 Klockan 12:20:03

Var ner på trästocks igår en stund för att lyssna på adept, var rätt nice men vart sjukt besviken att dom inte körde at least give me my dreams back... :o men men. Nu är jag home alone. Mammi+pappi for till fjällen med danne, lina o manne igår, så är själv hela helgen. Eller jole ska ju vara med mig fast han är och jobbar nu men kommer senare. Lilu kommer också och ska käka tacos med oss, blir Göttans! Ikväll blir det förmodligen trästocks tror jag, vet dock inte om det blir nå fest/dricka men det kan ju bli fun endå :)!! Nu ska jag och fisan ut på en liten prommis.

Att sluta snusa.

Skrivet 2011-07-21 Klockan 00:17:20

Ikväll öppnade jag min sista snusdosa, när den är slut så slutar jag snusa! Bara tanken känns panikartad, men jag känner att det är dax nu. Tänderna blir bara gulare och gulare, tandköttet är förstört plus att det bara är jävligt onödigt. Lär säkert vara sjukt instabil de första dagarna, sen tror jag att det svåraste kommer vara att inte ha nått under läppen. Men det känns som att jag verkligen kommer att klara det! Håll tummarna allihopa.

You made me compliment myself when it was way too hard to take.

Skrivet 2011-07-19 Klockan 00:20:50

Ligger i sängen och ser lite gammalt bb på tvn medan korvis ligger här bredvid och snarkar... haha. Snart börjar himym så ska se det sen sova tror jag. Klev upp halv6 imorse och tog bussen hem när jol for till jobbet, när jag kommde hem kunde jag dock inte somna direkt men somnade typ vid halv9 iallafall. Idag har det inte hänt så mycket intressant, mötte upp jole på stan när han hade slutat jobba, gick på stan en stund. Sen ikväll har vi typ bara sett Dear John tillsammans med mammsi och sådär. Imorgon blir det nog att fara och fiska på dagen, blir braa!

Love never fails.

Skrivet 2011-07-16 Klockan 18:29:03

Igår fick jag äntligen träffa korvis igen! Var ju en vecka sen sist. Han skulle visa harryp på bion i skehamn så då fick jag se älskade harry en till gång! Lika bra som förra gången var den, och himla mysipysigt :). Resten av kvällen spenderade vi mestadels ute på altanen så det var ju nice de ;). Idag fick vi skjuts in till stan där vi gick och kollade lite grejer, jol köpte även en present till alec också för han fyller år snart. Men nu är vi hemma hos mig iallafall, blir nog bara och ta det lungt ikväll, tror vi skulle ner på hemmakväll och hyra nå filmer sen så det blir mys :)!

1 4 / 7 - 2 0 1 1

Skrivet 2011-07-14 Klockan 23:17:22

Kan knappt fatta att harry p filmerna är slut nu. Sista filmen igår var så otroligt jävla bra alltså! Den som säger nått annat vet uppenbarligen inte vad den talar om! Grät tillochmed ett antal gånger..., endel scener var ju så himla vackra. Måste typ gå och se den igen haha. Men idag då, var och fiskade med mammi och lilo, fick helt sjukt många fiskar :o direkt jag la ut så nappade det typ haha, dock mest bara småisar som inte alls var svåra att ta loss utan att skada dom (okej, jag tog inte bort många själv... är fan rädd för fiskar), och linus lyckades få en gädda som var hur snuskig som helst, har aldrig sett nån förr så det var coolt. Och mamma fick kaffe fulla telefonen, haha det såg helt sjukt ut när det flöt omkring där innanför glaset, men den funkar då iallafall ;)! Rodde tillochmed litegrann och självklart klarade jag det även fast ingen trodde jag kunde, kan fan allt bara jag vill haha.

Skulle bli sååå otroligt överlycklig om jag fick äga en av dessa...!

Skrivet 2011-07-14 Klockan 23:06:10

Harry Potter and the deathly hallows part 2

Skrivet 2011-07-13 Klockan 12:22:48

Ikväll smäller det! Dagen jag väntat på så länge är här, ikväll är det dax att se sista Harry Potter filmen på bio. Jag känner mig så otroligt taggad, och samtidigt inte. Jag har ju växt upp med harry och allihop i halva mitt liv. Tror nog det kommer kännas riktigt konstigt efter man sett denhär filmen och inser att allt är slut. Men iallafall så hoppas jag att den är kung, vilket den antagligen kommer vara ;)!

I am stronger than you ever thought i'd be.

Skrivet 2011-07-11 Klockan 01:39:39

Ikväll har jag spenderat några timmar med kära falleballe, hängde i stan och käka lite glass och sånt där trevligt. Var fasen låångt över ett år sen vi umgicks ju. Tidigare idag så slängde mamma in lite mer slingor i mitt hår, så nu är jag nästa blond! Eller är iallafall ljusbrun tror jag :) så det är nice. Har även hunnit prata en snabbis med korvis som är i storuman och jobbar, har inte snackat med han sen i fredags eftersom han har tappat sin telefon... men det var kul o höra hans röst igen iallafall :]! Nu ska jag ta och sova tror jag, hoppas det blir en solig och varm dag även imorgon!

Flower power

Skrivet 2011-07-09 Klockan 12:38:32

how to make animated gif

What are words If you really don't mean them when you say them?

Skrivet 2011-07-08 Klockan 16:38:09

Idag följde jag mamma o irre till västra lillträsket och fiskade! Först fick vi inte en enda fisk så man började ju som tröttna lite. Men sen hittade vi ett bra ställe där det fanns massa firrar så då fick vi ganska många, små men fina (kastade självklart tillbaks dom, hoppas dom inte fick jätteont i munnen bara..). Nu är jag hemma och ska snart göra mig nått att käka. Bränns litegrann på axlarna känner jag nu. Råkade sitta med ryggen mot solen typ halva tiden vi var på vattnet så är ännu rödare nu än vad jag var förut, plus att mitt ena lår har varit vänt mot solen det med så det är rödare än det andra... oj vilka probblem man har haha. Ikväll ska jag då iallafall hänga med min prins! :)
fina lilla mamma!

I hope

Skrivet 2011-07-08 Klockan 00:54:17

Nu måste jag sova, imorgon är det fiske som gäller, eller iallafall sitta i solen i en båt och hålla i ett spö typ ;) Nattinatti♥

Beastly

Skrivet 2011-07-08 Klockan 00:29:00

Tumblr_lni62bh65v1qf5vavo1_500_large

Igår såg vi Beastly, Mary-kate är med i den så självklart har jag velat se den enda sen jag såg trailen för typ ett år sedan! Sen är ju Alex pettyfer rätt så snygg så det är ju ett plus det med haha. Den handlar iallafall om en snubbe som heter Kyle som är populärast på skolan, snygg, taskig och oetisk. Det går även en brud på samma skola som är lite anorlunda som heter Kendra, hon "förhäxar" kyle så att han blir "ful", och han måste hitta någon som älskar han för den han är innan nästa år annars stannar han så föralltid. Jag tyckte självklart filmen var jättebra, helt enkelt en typisk jullefilm! älskade den. Så den kan jag rekomendera :).

För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Skrivet 2011-07-07 Klockan 18:05:00

Oj så varmt ute idag! Efter jag vaknat imorse drog jag och mama till rovön och hängde där några timmar, solade och hägnde lite halverst i älven, riktigt svalkande och huuur skönt som helst! Solade mest bara baksidan eftersom jag låg och läste. Så nu har man fått lite färg på baksidan också, kräftröd färg, inte brun haha men det är nice :).
google bild

Godmorgon världen

Skrivet 2011-07-07 Klockan 06:56:00

Inte varje morgon man sitter och käkar nudlar före klockan sju ;). Haha. Nä men sovde hos jole och han skulle och jobba så jag tänkte att det kunde vara kul att ta bussen hem jätte tidigt, så klev på bussen när han for på jobbet vid 6. Komme hem nyss och vart så otroligt hungrig. Trött är jag inte ens nu :o men det kommer vell sen, tror jag måste sova en stund efter jag käkat klart. Yes, så blire!! Men godmorgon iallafall :).

5 Juli 2011 23:07

Skrivet 2011-07-05 Klockan 23:07:00

Jag har insett att jag hatar att sova ensam
Jag lyssnar på newkid.
Jag pratar inte just nu.
Jag tycker om sommaren.
Min bästa vän har jag inte varit med på flera veckor.
Min första kyss var förmodligen usel.
Jag avskyr att ha håret slickat efter min skalle.
Kärleken är underbar!
Jag gillar COLA!
Jag kommer aldrig att glömma dig.
Jag är hemligt förälskad i han jag brukar dela säng med :$
Sist jag grät var förra veckan.
När jag är glad är jag lyckligast i världen.
När jag vaknar på morgonen är jag nästan alltid trött.
När jag går och lägger mig somnar jag aldrig direkt.
Just nu ska jag se no strings attached.
Idag har jag solat.
Inatt ska jag sova
Imorgon kommer förhoppningsvis min korv hem!!
Jag vill åka utomlands.
Jag undrar varför jag är så oetisk?
update: haha faaaaan... hur glömsk är jag? har ju redan sett no strings attached! tog fan tre timmar o få hem den och här satt jag och längtade tills jag skulle få slå igång den. Men vafan kan nog se den igen, jappjapp så blir det.

Det ekar över hela staden.

Skrivet 2011-07-05 Klockan 15:44:42

Var ute på ballis och solade/fotade lite blommor o sånt när jag fick syn på den här äckliga saken. Trodde först den var död eller nått så fotade den lite snabbt, men till min fasa började den helt plötsigt röra på sig!! Fick panik, sprang in och stängde dörren, och nu vågar jag inte gå ut igen... :(

Jag Gråter Bara I Regnet.

Skrivet 2011-07-05 Klockan 12:10:38

Can you see that I am human I am breathing but you don't give a damn.

Skrivet 2011-07-05 Klockan 11:59:37

Cinemagraph Swing
Vaknade ganska tidigt idag, såg days på tvn och nu håller jag på sminke mig lite grann. Måste nämnligen bege mig ner på arbestförmedlingen en tväris, hoppas det är lite folk där... Sen så ska jag nog sätta mig på ballis en stund också, är typ vitare än vitast just nu så jag kan behöva lite stektid! haha.

mahahaha

Skrivet 2011-07-04 Klockan 00:10:21

3 - Juli - 2011

Skrivet 2011-07-04 Klockan 00:07:01

Idag har vi hjälpt linus att flytta till sin nya lägenhet. Var rätt jobbigt, eller kan ju inte påstå att jag gjorde grov jobbet och bar alla tunga grejer men endå haha. Men det blev iallafall jättefint! Men nu ser mitt rum himla tomt ut och känns ännu tommare, lite små tråkigt såklart. Men nu vart jag bara ännu mer taggad på flytta jag med. Helgen i övrigt då, den har varit skit skojj! Var på stadsfesten fredag och lördag kväll, rooligt. Träffade mycke trevligt folk, vissa som man inte pratat med på flera år så det var verkligen jätte kul! Åkte dock ingen karusell, var inte ens och kollade vad det fanns för karuseller, men vad gör det? missade säkert ingenting endå haha. Men nu ska jag ta och se lite teen mom 2 sen lägga mig och sova så jag kommer mig upp någongång imorgon. Sov gott.

A chain is only as strong as its weakest link.

Skrivet 2011-07-01 Klockan 00:49:23

Ikväll började mitt favorit sommarprogram igen. Jag pratar självklart om Sommaren med Ernst!
Och det verkar vara lika bra som alltid, såklart. Nu ska jag se lite teen mom 2 och sen sova djupt.
Imorgonkväll är det äntligen stadsfesten! fast på dagen ska jag nog försöka ta tag i mitt liv... NattiNatti♥