1 4 / 7 - 2 0 1 1

Skrivet 2011-07-14 Klockan 23:17:22

Kan knappt fatta att harry p filmerna är slut nu. Sista filmen igår var så otroligt jävla bra alltså! Den som säger nått annat vet uppenbarligen inte vad den talar om! Grät tillochmed ett antal gånger..., endel scener var ju så himla vackra. Måste typ gå och se den igen haha. Men idag då, var och fiskade med mammi och lilo, fick helt sjukt många fiskar :o direkt jag la ut så nappade det typ haha, dock mest bara småisar som inte alls var svåra att ta loss utan att skada dom (okej, jag tog inte bort många själv... är fan rädd för fiskar), och linus lyckades få en gädda som var hur snuskig som helst, har aldrig sett nån förr så det var coolt. Och mamma fick kaffe fulla telefonen, haha det såg helt sjukt ut när det flöt omkring där innanför glaset, men den funkar då iallafall ;)! Rodde tillochmed litegrann och självklart klarade jag det även fast ingen trodde jag kunde, kan fan allt bara jag vill haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback