5 Juli 2011 23:07

Skrivet 2011-07-05 Klockan 23:07:00



Jag har insett att jag hatar att sova ensam
Jag lyssnar på newkid.
Jag pratar inte just nu.
Jag tycker om sommaren.
Min bästa vän har jag inte varit med på flera veckor.
Min första kyss var förmodligen usel.
Jag avskyr att ha håret slickat efter min skalle.
Kärleken är underbar!
Jag gillar COLA!
Jag kommer aldrig att glömma dig.
Jag är hemligt förälskad i han jag brukar dela säng med :$
Sist jag grät var förra veckan.
När jag är glad är jag lyckligast i världen.
När jag vaknar på morgonen är jag nästan alltid trött.
När jag går och lägger mig somnar jag aldrig direkt.
Just nu ska jag se no strings attached.
Idag har jag solat.
Inatt ska jag sova
Imorgon kommer förhoppningsvis min korv hem!!
Jag vill åka utomlands.
Jag undrar varför jag är så oetisk?
.
update: haha faaaaan... hur glömsk är jag? har ju redan sett no strings attached! tog fan tre timmar o få hem den och här satt jag och längtade tills jag skulle få slå igång den. Men vafan kan nog se den igen, jappjapp så blir det.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skrivet 2011-07-06 Klockan 14:16:48
Va synd =(


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback