I am stronger than you ever thought i'd be.

Skrivet 2011-07-11 Klockan 01:39:39

Ikväll har jag spenderat några timmar med kära falleballe, hängde i stan och käka lite glass och sånt där trevligt. Var fasen låångt över ett år sen vi umgicks ju. Tidigare idag så slängde mamma in lite mer slingor i mitt hår, så nu är jag nästa blond! Eller är iallafall ljusbrun tror jag :) så det är nice. Har även hunnit prata en snabbis med korvis som är i storuman och jobbar, har inte snackat med han sen i fredags eftersom han har tappat sin telefon... men det var kul o höra hans röst igen iallafall :]! Nu ska jag ta och sova tror jag, hoppas det blir en solig och varm dag även imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sassäh

Skrivet 2011-07-11 Klockan 02:30:07
Godkväll ! ^^ jag hoppas att du har haft en bra dag, har du det?! :):) kram!

URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback