Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Skrivet 2011-07-29 Klockan 22:09:31

Har suttit och gjort en jävla massa ändringar på min design nu. Vart kanske inte så jättebra, haha proffsig header.... och lite halverst deprimerande färger. Men får va så här ett tag iallafall :). Nu ska jag bädda sängen med mina nya sängkläder som inköptes idag. Jag och mammsi var nämnligen på stan en stund, var ju tvungen spendera lite pengar när jag insåg att jag faktiskt fick lite lön den här månaden. Så köpte även en rosa tröja och ett par jeans! Nice nice. Men nu renbädda och se truman show, för hur bra är den inte? haha fyyy vad jag älskar den ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback