Beastly

Skrivet 2011-07-08 Klockan 00:29:00

Tumblr_lni62bh65v1qf5vavo1_500_large

Igår såg vi Beastly, Mary-kate är med i den så självklart har jag velat se den enda sen jag såg trailen för typ ett år sedan! Sen är ju Alex pettyfer rätt så snygg så det är ju ett plus det med haha. Den handlar iallafall om en snubbe som heter Kyle som är populärast på skolan, snygg, taskig och oetisk. Det går även en brud på samma skola som är lite anorlunda som heter Kendra, hon "förhäxar" kyle så att han blir "ful", och han måste hitta någon som älskar han för den han är innan nästa år annars stannar han så föralltid. Jag tyckte självklart filmen var jättebra, helt enkelt en typisk jullefilm! älskade den. Så den kan jag rekomendera :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback