I don't know what i would do without you!

Skrivet 2011-07-31 Klockan 01:09:28

Var och käkade hos min kära faster idag/ikväll, mycket gott och mycket trevligt. Pratade nyss med min älsklingskorv, har inte träffat han sen i torsdags eftersom han är i arjeplog och fiskar. Saknar han så otroligt mycket! Fast imorgon kommer han äntligen hem så då får jag mysa upp han igen :). Sen så önskar jag riktigt mycket att jag hade varit på pdol ikväll och sett maggio och the ark, nu blev det ju inte så och det suger lite smått(mkt), men jag överlever nog. Ska ta och måla klart mina naglar nu och sen slå igång nån gullig film och förhoppningsvis somna lite tidigare än vad jag gjorde igår. Nattinatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback