What are words If you really don't mean them when you say them?

Skrivet 2011-07-08 Klockan 16:38:09

Idag följde jag mamma o irre till västra lillträsket och fiskade! Först fick vi inte en enda fisk så man började ju som tröttna lite. Men sen hittade vi ett bra ställe där det fanns massa firrar så då fick vi ganska många, små men fina (kastade självklart tillbaks dom, hoppas dom inte fick jätteont i munnen bara..). Nu är jag hemma och ska snart göra mig nått att käka. Bränns litegrann på axlarna känner jag nu. Råkade sitta med ryggen mot solen typ halva tiden vi var på vattnet så är ännu rödare nu än vad jag var förut, plus att mitt ena lår har varit vänt mot solen det med så det är rödare än det andra... oj vilka probblem man har haha. Ikväll ska jag då iallafall hänga med min prins! :)
fina lilla mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback