3 - Juli - 2011

Skrivet 2011-07-04 Klockan 00:07:01

Idag har vi hjälpt linus att flytta till sin nya lägenhet. Var rätt jobbigt, eller kan ju inte påstå att jag gjorde grov jobbet och bar alla tunga grejer men endå haha. Men det blev iallafall jättefint! Men nu ser mitt rum himla tomt ut och känns ännu tommare, lite små tråkigt såklart. Men nu vart jag bara ännu mer taggad på flytta jag med. Helgen i övrigt då, den har varit skit skojj! Var på stadsfesten fredag och lördag kväll, rooligt. Träffade mycke trevligt folk, vissa som man inte pratat med på flera år så det var verkligen jätte kul! Åkte dock ingen karusell, var inte ens och kollade vad det fanns för karuseller, men vad gör det? missade säkert ingenting endå haha. Men nu ska jag ta och se lite teen mom 2 sen lägga mig och sova så jag kommer mig upp någongång imorgon. Sov gott.

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback