För det är kö från gatan upp till hallen.

Skrivet 2011-07-23 Klockan 21:40:48

Tog min sista snus igårkväll vid halv10, sen dess har jag varit nikotinfri! Känns förjävligt, eller inte just nu men har gjort i princip hela dagen. Köpte nån låtsas snus i eftermiddags bara för att jag ville ha nått under min läpp. Det är det äckligate jag smakat, den är heelt vit, smakar tandkräm/socker och svider som fasen. Allt jag vill är att köpa mig en kronan eller en general dosa just nu, men jag tänker fasen inte göra det. Den som fått ta all skit idag är självklart jolle, känner mig som ett jävla svin men han vet varför och förhoppningsvis går det över! Snart ska vi på trästocks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback