Kommentar

Skrivet 2013-07-11 Klockan 15:47:00

Var någon som ville att jag skulle beskriva hur ett dygn ser ut för oss. Våra dagar är inte så jätte intressanta egentligen haha, men dom små brukar vakna vid 8-9 oftast och käkar då frukost. Sen består hela dan av lek, mys, käk,bä blöjbyten och sovning typ haha. Nämen dom brukar käka var 3/4/5 timme på dagarna. Sover kanske 3/4 gånger per dag, En halvtimme-en timme varje gång. brukar gå ut och gå med vagnen minst en gång per dag, då kan dom ha en långsovning på typ en och en halv-två timmar. Äter sista målet vid typ 9 på kvällen och sover sen oftast från 21:30 till somsagt 8-9 på morgonen så det är skönt att inte behöva kliva upp och mata på natten! Intressantare än så är det inte haha ;). innan jag vart gravid trodde jag fan aldrig att jag skulle kunna ta hand om ETT barn, så när man fick veta att det var tvillingar så funderade man ju mycket på hur fasen det skulle kunna funka! Men tack och lov så är dom väldigt snälla tycker jag! Nöjda och glada, oftast haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback