6 december 2012

Skrivet 2012-12-06 Klockan 15:53:10

Jahapp, längesen jag skrev då, som vanligt haha. i helgen kom vintern på riktigt! fick kravla mig ut genom utterdörren och hela vägen till bussen i söndags när jag skulle på innebandy! men snö är ju mysigt, sålänge man är inne i värmen ;). I måndags var joppe och lämnade bort våran älskade laguna.. Sen komme han hem med en mycket fin Volvo istället! Himla stor och fin och silvrig är den, ett bra köp. Annars då? Har just skottat bort 18 ton snö på baksidan så att molle ska kunna springa ner på marken utan att drunkna i snön, var dock inte så smart gjort med tanke på hur ont jag har i ryggen nu.. Men det går nog över :). Ska snart börja med middagen, får bli någonslags köttfärssås idag! I morgon kommer storebror med familj "hem", börjar vara ett tag sen man träffade dom så det blir kul. Helgen i allmänhet blir nog mkt trevlig, ska blandannat på hockey på lördag och kalas för farmora som fyller 90 på söndag! <3 ikväll händer det nog inte alltför mycket, vi ska säker se hockeyn och ta det lugnt bara :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback