121212

Skrivet 2012-12-12 Klockan 23:15:29

Onsdag idag alltså, och joppe hemma igen! Kändes lite tomt att sova ensam, nog för att man inte är så ensam med två vildingar i magen och en utanför ;). Men iallafall så är det bra att han är hemma igen. Ikväll var vi på solbacken och storhandlade, köpte även äntligen hem en julgran! Så den står nu klädd och klar i vardagsrummet :D väldigt fin blev den, även fast jag inte fick hänga upp alla kulor jag har köpt... Joel tyckte det räckte med hälften :o får ha 2 granar nästa år tror jag ;) haha. Ska lägga mig och sova nu hade jag tänkt, måste ju upp tidigt och ha mysfrulle med lucia på tvn! Hoppas bara inte molle river ner hela julgranen inatt, risken finns! Nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback