I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon.

Skrivet 2011-09-06 Klockan 12:55:50

Imorse hände något katastrofalt. Jag var lite små stressad så när jag håller på att ta på mig mina jeans så tappar jag en grej på golvet, böjer mig ner och hör hur mina käraste jeans spricker.... ville dö. Hann inte ens sörja tillräckligt för jag var lite sen då jag skulle på ett "möte" på arbetsförmedlingen. Så det var bara att ta på sig ett par andra jeans och traska iväg då. Men frågan är nu hur fan jag ska kunna laga det. Dom har blivigt så jävulst "tunna" eftersom att dom är välanvända? Det var ju inte som att hela arslet öppnade sig, bara en liten bit. Haha får vell ta och köpa ett par nya kanske, men endå! Ska fasen försöka laga det. Nu ska jag ta det jävligt lurre, typ se lite satc. Lite senare kommer korvis hit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback