För jag rullade fram på min skate, i soluppgången med linne och shades.

Skrivet 2011-05-31 Klockan 17:23:12

Följde och tittade på en lägenhet till linus idag, den var rätt liten men kan nog bli himla mysig! Annars har det inte alls hänt särskillt mycket av värde idag. Fick ett samtal imorse där det bestämdes att jag ska på arbetsintervju imorgon. Den första seriösa i mitt liv, känns rätt så kul! Ikväll blir det förmodligen häng hos elin, måste se bb ju! Helt sinnesjukt taskigt de är egentligen att sara är där inne fast hon troligtvis åkt ut... hoppas iallafall det händer nått roligt när hon ska ut, så att hon inte bara typ måste gå ut i en tomm studio eller så. Det vore ju bara föör taskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback