Sarah Jessica Parker - New York City

Skrivet 2011-05-05 Klockan 23:17:24

Var på stan en stund idag med Elin. Fick med mig en parfym, en maskara och bytta även min ring som jag köpte för ett tag sen så nu passar den perrfa :). Imorgon är det sista prao dagen, sen är det slut på det! Vilket innebär att jag, med start nästa vecka, kommer att ha helg i 4 och en halv dag varje vecka :o fredag, lördag, söndag, måndag o halva tisdag :D! Känns riktigt jävla bra om vi säger så! Nu ska jag se dr 90210 sen sove, så nattinatti :)
Mina nya favvo! luktar himelskt, typ som bacardi breezer vattenmelon :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Skrivet 2011-05-06 Klockan 13:05:11
du kommer ju att gå runt att lukta bacardi hela tiden, Alkis ;)

URL: http://elinholmstick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback