Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Skrivet 2011-05-03 Klockan 13:27:52

Grymt skönt att vara ledig idag. Dock gillar jag inte alls vädret som är ute, snö, regn och moln? Det är ju maj nu! Får hoppas det blir sommar väder fortast möjligen. Ska iallafall göra lite skolgrejer idag, lite gko och religion. Mamma fyllde ju år igår så vi var nere i kvartersgården och fikade och sånt. Komm en himla massa folk så det var trevligt =). Nä, nu ska jag ta och se nyaste how i met your mother! har läst att de ska vara jättebra, som alltid då.

upd: ååhhh, the cockamouse uppenbarar sig igen i how i met your mother, haha love it ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-05-03 Klockan 14:22:51
Du var bara ledig på morgonen!

Postat av: julle

Skrivet 2011-05-03 Klockan 14:27:04
Näe var jag inte alls det :)

URL: http://lilljulaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback