You gotta take the good with the bad.

Skrivet 2011-03-21 Klockan 17:40:15

I natt sov jag 10 timmar :O det är rätt så sjukt. Somnade vid 11 och klev upp 9, kan tillägga att det var gudomligt skönt! Satt iallafall i fiket idag, rätt lång tråkigt som vanligt men ja. På ett tag ska jag ta en lite prommis till edda och sen åka med korvis nånstans, vet inte riktigt vars det är vi ska men vi ska då iallafall göra projektarbetet............ Sen kan jag berätta att jag kirrat biljett till matchen imårrn, eller min kära bror gick ner till stan och köpte! Sicken tur jag har som har en sån himla snäll bror! Så då taggar vi inför imårrn o hoppas på vinst, det skulle kännas otroligt gött!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback