If it makes you happy!

Skrivet 2011-03-01 Klockan 20:34:10

Sitter och kollar på AIK matchen just nu, rätt trevligt. Färgade håret på jolle för en stund sen, mööörkt och snyggt vart det! Sen när mammi kommer hem så ska hon få klippa av lite hår på min skalle, måste få bort lite nött så det kan växa och bli låångt! Sen när vi har varit utomlands tror jag till och med att jag ska ta och boka tid hos en frisör och klippa mig. Har inte gjort det på typ 6-7 år så det kaanske är dax, lagomt till studenten typ. Sen kan jag berätta att jag sökte till robinson för nån månad sen, och dom har inte hört av sig ännu, som dom inte heller gjorde förra året så jag komme inte med i år heller... sög ju himla mycket, jag skulle faktiskt passa väldigt bra där ute i vildmarken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback