Look at the stars, look how they shine for you!

Skrivet 2011-03-26 Klockan 20:03:01

Kommde hem från min korv vid halv 2 idag, försökte då fixa till mig så jag såg någorlunda levande ut, sen mötte jag upp elin och vi begav oss mot ladan! såg alltså hockeyn och det känns så OTROLIGT skönt att det blev VINST!!1 Helt sjukt bra! :D Dock tycker jag det var lite dåligt att inte alla hade på sig den gula tishan som man fick, hur jobbigt kan det vara att bara ta på sig den? men ja. Käkade iallafall nyss go mat som mammsi lagat, och ikväll blir det bara o ta det jävligt lungt, såg att min favvofilm börjar halv10 på 4an, ja det är självklart National treasure jag snackar om! Haha, kan verkligen se den huuur många gånger som helst o den är endå alltid lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback