Sometimes I wish you would actually try talking to me again.

Skrivet 2011-06-24 Klockan 00:50:52

Idag var danne, lina, manne och jessica här hemma, käkade och sådär, mycket trevligt såklart! Sen ikväll så har mamma klippt mig... kapade typ 10 cm = jag ser numera ut som ett litet barn/en tant. Men nu är då iallafall mycket av de nötta borta och det växer vell förhoppningsvis ut någongång. Blir nog bra det. Förövrigt så känner jag mig rätt (läs:väldigt) nervös inför måndag :o! Men nu ska jag ta och sova. Midsommar imorgon, hoppas på bra väder!


Kommentarer
Postat av: nína

Skrivet 2011-06-24 Klockan 09:56:34
har ju glömt säga grattis, så GRATTIS! Det är förövrigt ingenting att vara nervös över, det kommer gå jättebra:)

URL: http://nbrodin.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback