And all the haters I swear they look so small from up here!

Skrivet 2011-06-20 Klockan 14:07:16

Igårkväll såg jag och korvis 'million dollar baby' som gick på 4an, har aldrig sett den förr och den var ju himla bra! Förutom slutet/sista halvan av filmen då vart jag bara så otroligt arg, hatade det verkligen, alla som sett den vet säkert vad jag menar... men i övrigt var den ju king! Igår var vi även in på bion och hämtade ut biljetterna till sista Harry Potter filmen. Längtar helt sjukt mycket efter att få se den, fast efter den är det ju slut på harryp och det känns ju inte riktigt lika ballt. Idag när jag skulle gå till busen från jolle så ÖSTE regnet verkligen ner, det var alltså helt sinnesjukt, värsta jag varit med om typ, men tycker endå regn kan vara rätt mysigt ibland, på nått vis. ;)
Harry PPPP<3
Gamla biobiljetter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback