Whenever you knock me down, I will not stay on the ground.

Skrivet 2011-06-16 Klockan 23:48:21

Älskar att det är ljust ute dygnet runt här uppe på somrarna! haha tänkte bara meddela det. Iallafall så var jag på stan med elin en stund idag. Köpte tre olika linnen, lite trosor och en topp. Så nöjd och glad är jag nu. Hade tänkt lägga mig och se Never say never nu. Är inte världens största fan av Justin Bieber men det kan ju endå vara kulit att se filmen :). Och imorgon ska jag pallra mig iväg till arbetsförmedlingen. Känner redan hur obehagligt det kan bli, målar upp alla tänkbara senarion om hur fel allt kan gå, jag kanske går fel, jag kanske ramlar och alla glor på mig, jag kanske får tourettes och börjar skrika massa olämpliga ord :o. Fast troligtvis så händer ju inget av det, men om det mot all förmodan skulle hända så är ju inte det hela världen endå ;). Haha nä vad jag svamlar, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skrivet 2011-06-17 Klockan 12:56:06
Isåfall kanske du får jobb som clown =P

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback