Jag vet nu att jag ljög när jag svarade ja.

Skrivet 2011-06-08 Klockan 17:04:57

Idag har vi hängt med klassen i bias stuga i falmark! Varmt och trevligt. Badat har jag tillochmed gjort, inte helt frivilligt kanske, men endå :) Har insett att jag inte har en aning om vad fasen jag ska göra med mitt hår till studenten. Får nog ta och prova lite olika alternativ helt enkelt, svårare än så är det ju inte. Sen hoppas jag så in i norden att vi ska kunna fixa nån skrinda att ha...... skulle ju egentligen åka båt och skit, men det sket sig tydligen.


Kommentarer
Postat av: MOASARA

Skrivet 2011-06-08 Klockan 17:12:37
HAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA Bias stuga HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Postat av: Jull

Skrivet 2011-06-08 Klockan 17:36:49
den va BALL SÅDET SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

URL: http://lilljulaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback