It ain't about how hard you can hit, it's about how hard you can get hit and keep moving forward.

Skrivet 2011-06-03 Klockan 00:22:03

Såg just klart rocky 6 som gick på tvn, älskar att jag alltid ska flänna när jag ser dom filmerna♥. Men dom är ju sååå bra! Vart rätt taggad på se ettan nu. Men idag har jag iallafall inte gjort mycket. Jole for och jobbade imorse, (han ringde nyss och sa att han fortfarande jobbar....) jag sovde, såg days och sådär. Sen när jag komm till stan drog jag och käkade med elin och nina. Imorgon ska det tydligen vara fint väder! Känns ju soft, såg även att det skulle vara skitfint väder på fredag när vi tar studenten, hoppas det är sant för det skulle ju verkligen vara awesome!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback