Why would I wanna destroy something I help build?

Skrivet 2011-01-04 Klockan 22:45:55

Jag och jole var och åkte skridskor tidigare ikväll, var kul även fast jag typ sög på att åka. Fast det var ju i o för sig typ 3 år sen sist så, jag var endå ganska duktig! Sen när vi kommde hem så frös jag så sjukt mycket och vi tog en himla varm dusch, då började mina tår göra galet ont, alltså jag kunde knappt står upp. Sen efter en stund vart dom alldeles kritvita och svällde upp till typ tre gånger så stora! Alltså dom gick verkligen inte att röra, dom satt typ ihop :O Det var helt sjukt, jag var livrädd och trodde typ jag skulle dö och en massa, och joel bara skrattade åt mig :( ... himla schysst... fast sen var han så snäll och värmde upp mig ett tag så nu är dom nästan tillbaka i sin ursprungliga storlek, kan iallafall röra dom flesta = bra! Jag överlever nog skulle jag tro. Nu ska vi ta och se lite true blood, det är faktiskt riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Skrivet 2011-01-10 Klockan 10:55:33
Men Käka Qvinna! Du ser ju sjuk ut ! :(

URL: http://elinholmstick.blogg.se/

Postat av: Elin

Skrivet 2011-01-10 Klockan 15:05:26
MEN det är ju sant ! :(

URL: http://elinholmstick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback