Now I’m feelin so fly like a G6!

Skrivet 2011-01-22 Klockan 03:45:09

Livet är fan sjukt. Haft en toppen kväll! Förutom att npån jävle snott både min jacka, och elins jacka... vem fan vill ha våra jackor... :( Så vi var tvugna stanna kvar ända tills alla hade gått, vilket bara var oetiskt, och endå hitta dom dom int, hoppas fan dom hittar den som snott dom, ja älskar min jacka, den är ju världens varmaste, eller typ iallafall! Men förutom det så har jag haft riktigt kul kväll, som alltid när man är med världens bästa elin :). Dock så ska jag vara på skolan klockan 11 imorgon eftersom det är öppethus, känns inte riktigt sådär jättekul om jag ska va ärlig, men jaa. Nä fan vad jag svamlar på, måste ju sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback