21-Januari-2011

Skrivet 2011-01-21 Klockan 14:05:04

Igårkväll var jag och jole på teater :o? haha helt otippat.. men jolle har praktik på teatern där så därför skulle han dit och kolla på en pjäs(eller vad säger man?) så jag följde med. Funkade typ faktiskt haha! Iallafall, idag har jag städat, så nu är allt rent och fint igen. Ikväll är det ju 18 för sista gången på station, ska såklart dit, som säääkerligen väldigt många andra, så det lär vara ganska mycket folk där men det blir ju bara roligt! Frågan är ju dock som alltid vad man ska ha på sig, men det brukar som fixa sig på nått sätt tillslut så det orkar jag inte tänka på nu. Nä ska istället mysa med min korv som nyss ringde och sa att han var på väg hit nu, mys! vi har faktiskt varit tillsammans i 23 månader idag♥! Hörs när vi hörs hejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback