All my life I've been good, but now I'm thinking what the hell.

Skrivet 2011-01-13 Klockan 14:33:26

Sitter på skolan nu, har media och håller på med min fotobok. Var nyss förbi syven och snackade, hade 50p för lite för att få slutbetyg så vi fixade det så nu känns allt ganska mycket lugnare. Imorse insåg jag att mitt busskort inte funkade, det hade tydligen fått sig en rejäl spricka rakt igenom som jag inte märkt. Kul. Hoppas jag får ett nytt iallafall! Men ska iallafall få åka hem med Elinpelin idag så jag slipper skämmas på bussen när kortet inte funkar igen. Sen är jag ledig imorgon eftersom att vi egentligen ska ha apu på fredagar (och måndagar), men det börjar inte föränns nästa vecka, så det känns skönt! Men nu ska jag fortsätta med min fotobok. Vi hörs när i hörs mina vänner, hejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback