Your the light that makes my darkness disappear!

Skrivet 2011-02-19 Klockan 13:54:20

Klev upp tidigt idag, för att vara en lördag iallafall. Har duschat och fixat till mig litegrann. Har haft mitt hår uppsatt i 3 dagar så hälften av håret låssnade typ när jag tvättade det, men det gör inget. Fotade nyss mamma för hon ville ha en ny facebook bild haha, fina bilder blidde det. Skulle himla gärna vlija festa ikväll då det faktiskt är rätt länge sedan nu, men det blir ingenting utav. Nicko ska nämnligen komma hit och sove, så ska hänga med henne idag/ikväll, blir nog minst lika bra det! :) Igår var jag förresten hon lilo&elin, såg bland annat film, gullivers resor. Den var ju inte den bästa film jag sett men absolut inte den sämsta heller. Och sen så älskar jag ju jason segel så allt han är med i blir automatiskt bra haha.


Kommentarer
Postat av: elin

Skrivet 2011-02-19 Klockan 17:09:17
FÖLJ! :D

URL: http://elinholmstick.blogg.se/

Postat av: hanna

Skrivet 2011-02-20 Klockan 20:20:41
yes we do ;)

URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback