Men ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt.

Skrivet 2011-02-17 Klockan 14:31:21

Var hos tandläkaren imårse, var kallt som FAN att gå dit, mina öron var stelfrusna, min halsduk var alldeles vit eftersom jag andades helt sjukt för mycket och mina ben var som frysta fikspinnar. Men tandäkarn pillade iallafall i min tand så nu är den snart klar tror jag? Fattar inte riktigt vad han gör när han gräver i käften på mig, men jaja. Sitter på skolan nu, har medieproduktion och var nyss i studion och fotade lite. (se bild nedan haha..) Men slutar om ett tag och då tar jag o korvis bussen till hamn :).
Gif Created on Make A Gif


Kommentarer
Postat av: nickolinaa

Skrivet 2011-02-17 Klockan 16:33:39
FRÅGA GÄRNA PÅ MIN FRÅGESTUND! :D <3

URL: http://kanskenickoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback