Cause when you smile you shine like the month of may.

Skrivet 2011-02-09 Klockan 23:51:49

Fick följa med simon och nils och käka lunch på tatung idag! Var himla himla gott. Sen ikväll så har jag hängt med elin och linus, haft krig, spelat kort, käkat äckelgodis (ska aldrig mer äta godis.....) såg en film gjorde vi också, the tourist. Den var inte så jättebra, eller slutet var bra men annars var den bara rätt så seg. Imårrn är det skola igen, matte och projektarbetesgrejs. Hatar att jag har sämre schema nu än jag nångonsin har haft, inte en enda jävla sovmorgon....! Baara jobbigt! Nattinatti ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Skrivet 2011-02-10 Klockan 09:52:11
visst ska du på skolan imorgon???

snälla säg jaaa :)

URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Postat av: hanna

Skrivet 2011-02-10 Klockan 15:39:16
JA jag har då tänkt det :) då ses vi ;)

URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback