You had a lot of crooks tryna steal your heart.

Skrivet 2011-08-09 Klockan 00:32:00

Har hängt med Elin i eftermiddag/ikväll, gick på stan, kolla lite film och sånt där. Köpte endast en fin halsduk och ett smyckesträd på staen men jag är nöjd. Insåg även hur himla mycket jag saknat henne! Sinnesjukt att vi inte umgåtts i sommar... :o. Nu har jag iallafall fixat till lite grann i mitt rum så nu är det så gott som klart, bara lite hyllor, tavlor och sådant som ska upp, mamma sa nått om att köpe nya gardiner så får se om det blir imorgon kanske. Men i övrigt så ser det då finnemang ut! =). Ska krypa ner i min stoooora otroligt tomma säng nu och se lite how sen sussa, så nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback