Hahaha alltså jag skrattar så jag håller på dö snart!

Skrivet 2011-08-06 Klockan 00:33:43



Hade helst av allt velat mysa ner mig i min prins armar nu med en bra film på tvn, men han är i storuman och jobbar, hemma på söndagkväll. Och nästa helg är jag borta, i storuman det med av alla ställen, Manne fyller ett år på fredag så vi ska dit och fira han och sådär. Känns tråkigt att vi knappt sets om helgerna nu senaste tiden, men det blir bättre snart. Men vad jag ville få fram var vell att jag saknar min prins, även fast jag träffade han senast imorse. Vi försovde oss imorse, eller han, jag skulle ju inte upp till nått särskillt. Vaknade halv7 iställer för halv6, minns dock när hans väckare ringde och skrek som en galning men den måste han nog ha stängt av. Men det gick bra iallafall, han hann till jobbet i tid och jag tog bussen hem. Förstår inte varför jag håller på och ska ta bussen hem så tidigt på morgonen, är ju verkligen ingen morgon människa. Men jag har fått för mig att det känns bättre, för då är jag redan hemma tidigt och har hela dagen framför mig, men det spelar ju ingen roll, jag går ju lix och lägger mig igen när jag kommer hem. Haha jaja. Nu ska jag se film, Hannah Montana The Movie eller Easy A! Lutar mot hannah montana, den är ju så gullimullig haha :). Var förästen och köpte färg till mitt rum idag! Så imorgon blir det nog äntligen av att fixa till det, kommer förhoppningsvis bli snyggt. Oj oj vad mycket text det vart nu, himla ovanligt för att vara mig! Men nu slutar jag, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback