Jag Saknar Dig.

Skrivet 2011-08-19 Klockan 14:40:27

Har målat lite nu på förmidagen, har hållit på i typ 3 dagar nu och målat en himla massa möbler. Vita blir dom. Behövs nog bara ett lager till på vissa grejer sen är allt färdigt, blir snyggt o bra=) Ikväll ska jag och älsklingen på bio, vi har 2&½ år på söndag men vi "firar" det ikväll/imorgon istället. Jag saknar Dig har premiär idag så den blir det vi ska se! Frågan är bara hur det kommer gå då jag knappt kan se trailern till filmen utan att börja flänna haha! Men jag tror den kommer vara jättebra iallafall. Men nu ska jag ta och duscha och skrubba bort all färg som har satt sig fast fulla händerna/armarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback