Att bada i ett hav av jordgubbar!

Skrivet 2011-08-07 Klockan 17:17:26

Så var det söndag idag igen. Har målat lite i mitt rum så nu är det färdigmålat, pappa ska bara tapetsera ikväll och så där sen är det klart! Blir himla fint, dock får man typ ont i skallen/ögonen om man kollar på tapeten för länge för den är vit med svarta streck blommor på haha, kan visa en bild jag hitta på google, men det blir snyggt iallafall! Har alldeles nyss käkat, tacos vart det = mkt gott. Lilu var här och käkade också så det var trevligt! Ska alltdeles snart bege mig ner mot stan och hoppa på bussen mot skehamn. Får äntligen träffa älsklingen igen. Har dessutom fått en awesome grej av honom som ligger där och väntar på mig, kan visa imorgon eller nått sånt! Ikväll ska vi nog bara mysa en himla massa <3
man ser inte så tydligt vad jag menar.... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback