When a stranger calls

Skrivet 2011-04-10 Klockan 00:44:57

Gjorde "blonda" slingor i mitt hår ikväll, så jag ser alltså ut som en tiger just nu :D. Haha, nämen har tänkt bli lite blondare tills i sommar typ, men hade tänkt försöka vara lite skonsammare mot mitt hår än vad jag brukar vara. Alltså inte helblondera det 7 gånger på två veckor och sen vara vit i skallen, utan typ göra slingor med några veckors mellanrum så jag blir lite mer naturligt blond, något jag inte alls varit på många många år. Så får se lite crazy ut nu ett tag, men det är ju alltid kul :). Sen kan jag även  berätta att jag klickade hem en studentklänning inatt! Den är vit och ganska enkel, förhoppningsvis ser den bra ut på också, men det får jag helt enkelt se när den kommer. Nu ska jag se film sen sova! Nattinatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback