'Cause now I'm breaking up with God!

Skrivet 2011-04-29 Klockan 14:22:03

Satt själv, helt skräckslagen, i fiket imårse men det var inte så farligt, var rätt lite folk på skolan så. Sen så satt jag ute och solade på ballis nyss en stund, men nu kommde det så stora moln så det känndes inte så himla ballt. Har hunnit klicka hem ett par skor från nellys också, säger man "från nellys" eller "från nelly"? haha jaja skit samma där ifrån iallafall! Får hoppas dom ser lika snygga ut i verkligheten som på hemsidan. Nu ska jag ta och tvätta håret eftersom jag inte hann det imårse! Ikväll sa jag till hamn och hänga med en snubbe jag inte träffat på hela dan :O.


Huuur bra låt?!?! och jag som inte ens brukar tycka om The Ark...?


Kommentarer
Postat av: SARAMOA

Skrivet 2011-04-29 Klockan 14:42:56
Asså din blogg är helt uppfuckad för mig, alla inlägg sitter typ ihop och allt är tryckt åt höger.. SKARE VA SÅDÄÄÄR? Det är bara din som är så JULI!

Postat av: julle

Skrivet 2011-04-29 Klockan 14:46:40
NAAAAEEEEEDE SKA INT VA SÅ!!??!!?!? va kollaru i för webbis?

URL: http://lilljulaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback