I speak fluent sarcasm!

Skrivet 2011-04-01 Klockan 11:52:02

Vad händer med vädret? Orka int. Såg självklart hockeyn igår, och det var såå underbart med vinst! Helt otroligt ju :D. Sen kan jag även berätta att jag fick min studentmössa igår! och den äääär så fin! Så svart, så vit, så silvrig, så roosa, så jag! Haha. Vart ännu mer taggad på studenten då jag såg den, dock kanske jag tog en eller några storlekar för stor, jag vet inte, men jag får vell göra mitt hår så stort som det bara går så ska den nog sitta perrfa! Just nu sitter jag i fiket på skolan, rätt ensamt men så är det. Ikväll så ska jag nog hänga med Elin, blir hur bra som helst :)
Fan vad trevligt om det kunde se ut så här ute nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback