Cause it feels so right just to have you standing by my side.

Skrivet 2011-04-27 Klockan 11:10:34

Sitter på skolan och har gko nu. Håller på med boken om mig... värt, vet knappt vad jag ska skriva men ja. Igår var vi ju iallafall somsagt på bio, såg ju water for elephants. Ville egentligen inte se den först då jag ärligt talat trodde att det inte skulle vara så bra alls. Men gud så glad jag är att vi såg den. Den var så otroooooligt bra! Man vart ledsen, glad, ARG och allt annat. Helt fantastiskt bra. Nu ska jag fortsätta på boken om mig. "Slutar" halv12, fast ska ju vara kvar här till 20.00. Men ska nog skriva klart projektsrbetsrapporten tror jag, den ska ju lämnas in imorgon så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback