All I want now is a white light moment

Skrivet 2011-04-25 Klockan 23:11:18

Gjorde en omgång slingor till i mitt hår igår. Blev inte så mycket skillnad mer än att det vart rätt så mkt slitnare... men så brukar det ju bli = jag klagar inte så mycket :). Sen så kan jag berätta att jag hittat några par finfina skor som jag kan ha på studenten som jag möjligen har tänkt köpa, frågan är bara hur höga jag ska våga ta. Mja stoooora bekymmer här. Imorgon börjar skolan igen, känns rätt surt nu när man som kommit in i att sova länge, chilla i solen och allt vad skola inte innebär. Men får ta och bita ihop nu sen är det ju slut, föralltid(?). Nu ska jag sove! Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback