You can never smile too much.

Skrivet 2010-09-25 Klockan 11:41:55

Blev väckt just efter 10 av att mamma och pappa kommer in och sätter sig i mitt rum och vill prata om nån kille jessica smsat om, haha... kunde ju såklart inte somna om då dom gått heller, men det är trevligt. Sitter och lyssnar på gamla skitlåtar med typ caramell och bubbles nu haha de är så dåligt men kul. En annan grej, jag är besatt av tetris. Helt sant! Kan inte sluta spela, och jag tänker helatiden i tetris form, typ hur ska jag göra för att passa in den här delen här osv... haha helt galet. Men nu ska jag ta och duscha tror jag, eller snart. Måste lira lite tetris först ;).


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2010-09-25 Klockan 13:00:28
Haha var det Fadir från Libanon?

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: isabelle

Skrivet 2010-09-25 Klockan 19:10:42
så fin=)

URL: http://bellabullan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback