säg bara att allt ska bli bra. för just nu äter det mörka upp mig på insidan.

Skrivet 2010-10-21 Klockan 00:34:22

Dags att sova nu tror jag. Har ioförsig sovmorgon men är riktigt trött så det blir skönt. Såg greys ikväll, var som vanligt himla spännande och mysigt. Sen så längtar jag tills imorgon då jag äntligen får se oth!!1 men jaaa, har skola i typ en halvtimme imorgon, ska typ lyssna på nån som ska prata om nått. rätt ovärt? Jaoja. Och efter det blir det hamn. Projektarbete samt mysa med ♥. Hörs när vi hörs. PZ out nattinatti.



Kommentarer
Postat av: Elin

Skrivet 2010-10-21 Klockan 10:20:39
ska du stanna i hamn hela kvällen ?=( skit i det där projektarbetet vettja! ;)

URL: http://elinholmstick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback