Lonely robot in a wasteland rusting in a lonely harbor.

Skrivet 2010-10-12 Klockan 15:16:03

Hade foto på morgonen och sen efter lunch samhälls. Vi gjorde provet och sen fick vi sluta när vi var klara. Jag fick alltså sluta rätt snabbt om vi säger så. Trodde verkligen att jag hade pluggat nog mycket, men nä tydligen inte. Har garanterat inte ens 5 rätt men det får bli omprov eller nått sånt där tjaffsigt. Nu sitter jag iallafall här hemma i mina stora sköna säng och hade tänker just nu slå igång det nyaste how avsnittet, (okej säg himym eller how i met your mother om ni istället vill kalla det för de, jag säger HOW i vilket fall som hällst!!1) har längtat ända sen i tisdags så det blir nice. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback