Hold your head up high and this pain will die.

Skrivet 2010-10-10 Klockan 21:20:26

Elin bjussade på pizza idag, var riktigt mummsigt! Sen efter vi käkat så hämtade vi upp Nina och drog och bowlade. Jag sög, Elin och Nina sög inte riktigt lika mycket ;). och jag förlorade såklart, men kul var det iallafall! Sen hade jag och Elin ännu en trevlig liten roadtrip. Virrade runt runt i hamn och körde på alla möjliga ställen! Men det var trevligt och lärorikt, eller hur elin? ;) haha. Jaja nu sitter jag hos korven min, och vi ska snart se film, Frozen har jag bestämt att det ska bli, hoppas bara att den är bra nu da. Sovmorgon imårrn, I'm lovin it! Det måste typ vara den bästa uppfinningen i världen!!1


Kommentarer
Postat av: Elin

Skrivet 2010-10-10 Klockan 21:54:23
lärorikt vare.. men jag vet inte hur mkt jag minns av alla möjliga saker det finns i hamn... tex SPARBANKEN ;) haha

URL: http://elinholmstick.blogg.se/

Postat av: Emelie

Skrivet 2010-10-11 Klockan 17:46:35
tack för frågan! :)

URL: http://emeliiegradin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback