Do you, do you really enjoy living a life that's so hateful?

Skrivet 2010-10-07 Klockan 17:26:11

Torsdag idag då. Vaknade vid 8 och insåg att jag inte riktigt var iform för att fara på skolan. Så tog en alvedon och gick helt enkelt och la mig igen. Var rätt skönt! Så idag har jag inte gjort alltför mycket, jobbat på lite skoluppgifter och så. Men nu tror jag att jag ska försöka ta tag i mitt rum, det ligger gardiner och smink typ överallt, så måste fixa till lite! Ikväll kommer Danne, Manne och Lina hit och ska vara här hela helgen, så de blir kul! Längesen man träffade lillen ju, och dom andra också såklart. Sen så ska jag även vara med Elin, får se vad vi hittar på för nått, blir nog bra vilket som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback