28Oktober2010

Skrivet 2010-10-28 Klockan 13:26:17

Ledig idag så tog en sovmorgon till 12 typ. Riktigt skönt! måste dock försöka göra klart en skoluppgift idag för den ska in imorgon och jag är seg. Men vi börjar dagen med en såndär "lista" som ingen lix läser :)
örhållanden
Är du singel ? - Yes
Vem är du tillsammans med? - Mig själv. Pussas? Okej. Smack. Mums.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Jag tror på intresse.
Har du varit kär i någon ? - Ja
Gillar du någon just nu ? - Klart jag gör. Mer än vän? Svårt att säga.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - tillsammans med någon!
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt ? - jag sov med elin & john.
Frågor om din familj
Vem står dig närmast ? - Ehjm, är väl mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Nej, bara mamma.
Vem är farligast i din familj ? - Linn. Hon kan spränga öron av skrik.
Vem är coolast ? - Jag, inget snack om saken.
Har ni något husdjur ? - Han är inget husdjur. Han är en familjemedlem.
Vem står för underhållningen ? - Det är väl den farliga typen.
Vem sover du oftast med ? - Absolut ingen. Buster lämnade min säng för några månader sen..
Roligaste kvällen med familjemedlemarna ? - Det var sjukt längesen vi gjorde något i familjen så kan inte komma ihåg.
Hur länge sen var det du träffa din mamma ? - Någon timme sen bara.
Hur länge sen var det du träffa din pappa ? - När jag fyllde år kom han förbi.
9 frågor om idag
Har du varit glad idag ? - Kan jag inte påstå. Ibland kanske.
Har du gjort något bra idag ? - Städat. Diplom tack!
Vad ska du göra nu ? - Se film och äta chips med min homie.
Vad har du ätit idag ? - Lite av det mesta..
Har du duschat idag ? - Nyss. Fuck så fräscht!
Är du trött nu ? - Nej,
Vad händer imon ? - ta ledigt. sova ut. stana. middaga. träna.
Senaste & när
Person som delade säng med dig - mina kompanjoner.
Vem & när kysste du någon senast - HE-HE-HE-HE-HEMLIS
När hade du sex senast ? - vågar inte berätta
Telefon/mobil
Vem ringde dig senast ? -  Rebecca
Vem ringde du senast ? - John
Vem sms:a till dig senast ? - Anna
Vem sms:a du till senast ? - Ann
Förhållanden
Är du singel ? - Nej.
Vem är du tillsammans med? - Jole.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nja, inte riktig kärlek.
Har du varit kär i någon ? - Jaa.
Gillar du någon just nu ? - Jadå.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Beror på, men oftast tillsammans med nån!
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt ? - Tillsammand med någon.
Frågor om din familj
Vem står dig närmast ? - Är nog mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Ja det kan jag vell tycka.
Vem är farligast i din familj ? - Farligast? ingen är ens lite farlig..
Vem är coolast ? - Jag ofc.
Har ni något husdjur ? - Vi har en FIA.
Vem står för underhållningen ? - Olika.
Vem sover du oftast med ? - Fia med knuff..
Roligaste kvällen med familjemedlemarna ? - Oj det vet jag inte.
Hur länge sen var det du träffa din mamma ? - Alldeles nyss.
Hur länge sen var det du träffa din pappa ? - Nyss därmed.

9 frågor om idag
Har du varit glad idag ? - Har jag vell.
Har du gjort något bra idag ? - Käkat frukost..
Vad ska du göra nu ? - Klä på mig.
Vad har du ätit idag ? - Plätta.
Har du duschat idag ? - Icke än men ska.
Är du trött nu ? - Nä inte det.
Vad händer imon ? -Skola fest?!

Senaste & när
Person som delade säng med dig - Jol.
Vem & när kysste du någon senast - En stund sen.
När hade du sex senast ? - ahaha hej

Telefon/mobil
Vem ringde dig senast ? - Jole.
Vem ringde du senast ? - Mama.
Vem sms:a till dig senast ? - Elin.
Vem sms:a du till senast ? - Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback