Har sprungit ända sen barnsben, från allt jag egentligen var.

Skrivet 2010-11-09 Klockan 23:02:10

Helt sjukt vad mörkt det var ute när man skulle hem från skolan idag. känndes typ som att klockan var 8 istället för halv4. hade iallafall ingen jätte jobbig lektion idag, vi satt bara och lyssnade på läraren som snackade hela lektionen, hatar sånt men det kan ju behövas ibland. när jag komme hem och hade käkat middag tänkte jag ta det lite lungt och slog på en film, sjäälvklart somnade jag och vaknade halv8. var så sjukt trött eftersom jag typ somnade halv4 inatt! men så går det. nu hade jag tänkt se en himla bra julfilm, nämnligen ELF! och längta ännu mer tills jul! hörs imorgon mina kära vänner. ledig från skolan, dock ska jag till tandläkarn..... det kommer göra massa ont. aj. ursch. fy.


Kommentarer
Postat av: Moss

Skrivet 2010-11-09 Klockan 23:16:17
Jag har upptäckt att du kan springa ifrån allt utom dig själv (och Bambi:) Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback