confessions of a teenage drama queen

Skrivet 2010-11-01 Klockan 18:24:02

Idag hände det som verkligen inte får hända mig. Skulle ta busen hem från hamn, och betala med mitt kort. Så jag gick in i bussen, det satt fullt med folk därinne, alla kollade på mig, drog mitt kort, och det funkade inte!!!! Var alltså bara att kliva av bussen (och alla kollade såklart), och om jag skämdes... det pinsammaste jag varit med om på riktigt länge. Men som tur var har jag en sån himla himla snäll vän som kommde och hämtade mig, tack igen Elin! Ikväll blir det nog paradise hotel tittande osv hos Nina, toppen!


Kommentarer
Postat av: SARAMOA

Skrivet 2010-11-02 Klockan 15:10:51
AHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAH

Postat av: julle

Skrivet 2010-11-02 Klockan 17:35:51
huuuuuuuuuuur kan du ens skratta mosunge :o :@

URL: http://lilljulaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback