we don't fight because we are too busy loving each other.

Skrivet 2010-05-27 Klockan 19:02:20

Håller på med mitt svenska tal nu, dödsstraff blir det om. varför det poppade upp i min skalle vet nog inte haha. vart ingen skola idag, kände mig inte riiiktigt iform imårse. men det känns lite bättre nu iallafall. köpte en såndär rosa mocca minisnus idag, eftersom den smakar mint och jag tänkte att det kan va gott nu när jag har så ont i halsen. men dom är ju såå himla små? försvinner in under läppen, glömmer bort att jag har en och trycker in en till på den gamla, +att jag blir less smaken. jaja jole är endå skyldig mig en dosa som han skulle köpa så får se om jag kanske får en imårrn då om jag är gullig :] men nu ska jag fortsätta med mitt dödsstraff. hejda!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skrivet 2010-05-27 Klockan 21:40:41
Jag har också stoppat in fast ja redan hade en inne, å då är jag ändå van dom små söta =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback